Saturday, December 17, 2011

Kenapalah Manusia begini ?


if anyone know me.. 
i'm very cheer..
smile always...
but...
someone ...have a little bit bad heart,,
tak sangka jugak.. 

lame dah terpendam kot..saje nok luoh dlm blog nie .. 
y human like dis ?
i'm not understand..huh..i'ts ok.. 

pasal duit dana remaja .. aku ingatkan,aku x dpt lagi duit tu ..then,insan yg baik (kak yati) help aku adjustkan aku punye dana tu... 2 3 kali gak ulang alik Pejabat Daerah Kemaman & Pejabat Dun Kemaman tu... tebal jgk muke ak bile bincang nak amek baucer baru ( coz,somebody said : my baucer lost ! ) ..ok,fine.. kak Yati jugak tlong aku dptkan baucer baru .. tQ so much kak Yati.. lastly,ak x dpt dana tu..sbb "somebody" da amek lah dana tu tanpa pengetahuan aku ... terkejut jugak..susah payah aku pergi situ sini. aku tak kisah,tapi sahabatku, NOOR ASSIKIN AZNAN yg sudi tolong temankan aku.. dhlah dlm hujan... kesian pulak bile tengok dia.sowie yer sahabat. :( Sampai hati " somebody " nie.. aku tak kisah klu dye nok gunekan name aku if nok duit tu.. ak x kisah pon psl duit nie.. skurg2nye, tell me & don't lie ! pantang bebeno bile owang menipu.. !huh.. ! sabo jelah.. ak malas nok bertindak melulu.. ak dah bosan ngn perangai " somebody " nie.. Ntahlah..x phm ngn sikap "somebody" nie... selfish! Bialah.. ak halalkan ape yang dia telah wat kat aku.. aku x suke berdendam dgn owang.. ! Aku tetap tabah ! Aku harapkan ade rezeki lebih baik menanti aku d'kemudian hari ! Aku tetap tersenyum even pelbagai dugaan & ujian melanda ! ALLAH sygkan kita,kerana itu Dia berikan ujian tuk kita ! INSYAALLAH. Aminn..

"bila orang baik dengan kita,kita baik dengan orang"
"bila orang jahat dengan kita,kita buat baik dengan orang" 

Semoga ALLAH berikan kebahagiaan & murahkan rezeki "somebody" nie...amin~~

0 comments:

Post a Comment